۱۳۸۸ تیر ۷, یکشنبه

اعدام اجتماعی مخالفان توسط جمهوری اسلامی ایران

متن زیر خبری است درباره تخریب شخصیت و محکومیت استاد ایلیا (پیمان فتاحی) که عینا از وبلاگ بحران ایران نقل گردیده است

http://www.crisis-in-iran.blogfa.com/

اعدام اجتماعی مخالفان توسط جمهوری اسلامی ایران

در حالی که کارنامه دولت دهم از جعل و دروغ آشکار خبر می دهد، دیده می شود که دولت محمود احمدی نژاد تخریب و محکومیت رهبران فکری جامعه را راه حل مسائل پیش روی دستگاه قدرت می داند.

بنابر آخرین گزارش های رسیده از وضعیت پیمان فتاحی (رهبر جمعیت ال یاسین)، وزارت اطلاعات ایران – بخش امنیتی ادیان- شرط آزادی وی و اعضای دربند این جمعیت را، خودتخریبی و محکومیت پیمان فتاحی نزد افکار عمومی و شاگردانش برشمرده است.

به نظر می رسد این امر که به منظور ترور شخصیت پیمان فتاحی در میان طرفداران او - که اغلب از میان جوانان هستند- صورت می گیرد حاکی از ترس دستگاه قدرت از محبوبیت مردمی وی می باشد.

همچنین طی دو سال گذشته پیمان فتاحی در پاسخ به درخواست های وزارت اطلاعات ایران مبنی بر دستگیری گسترده و اعدام شاگردانش بارها به حکومت اسلامی ایران قول داده است که حاضر است هر نوع همکاری را برای محکومیت و زیر سوال بردن خود نزد افکار عمومی داشته باشد. این احتمال می رود که به زودی هر نوع فیلم و اظهارات ساختگی درباره وی از سوی رسانه های حکومتی منتشر گردد.

این اقدام که از سوی دستگاه حکومتی ایران به منزله اعدام اجتماعی مخالفان است از طرح های وزارت اطلاعات در کنار پروژه حذف فیزیکی به شمار می آید.

بحران ایران

۵ نظر:

maryam گفت...

پیغامی از طرف خانم کی نژاد

از طرف خانم کی نژاد از همه دوستان خواسته شده که همه رویاهایی که درباره وضعیت استاد دیده اند فوراً در بخش کامنتهای وبلاگها و یا در بخش نظرات وبلاگ "رویاها چه می گویند" گذاشته شود. این درخواست در پی رسیدن رویاهایی است که به طور خاص در مورد وضعیت استاد بوده و به نظر میرسد از کنار هم قراردادن آنها مطالب مهمی روشن خواهد شد. مجدداً تاکید می شود که لازم است هر گونه رویایی درباره وضعیت استاد به سرعت ارسال شود.

payam elyasin گفت...

سواستفاده های غیراخلاقی دایره مذاهب وزارت اطلاعات از مدارک شخصی اعضای جمعیت ال یاسین

در طی چند سال اخیر دایره مذاهب وزارت اطلاعات با قرار دادن میکروفن و نصب دوربین در اتاق خواب ها و حمام های منازل، و شنود مکالمات خصوصی برخی اعضای جمعیت ال یاسین حریم شخصی افراد را مورد تعرض قرار داده و از این طریق سعی داشته تا شاگردان استاد ایلیا (پیمان فتاحی) را در جهت همکاری با دستگاه امنیتی ایران تحت فشار قرار دهد. تهدیدها و سواستفاده های غیراخلاقی دایره مذاهب وزارت اطلاعات همچنان ادامه دارد تا جایی که مطلع شده ایم چندی است که مأموران این نهاد مخوف امنیتی از طریق بازیابی کامپیوترها و نوت بوک های شخصی افراد به فیلم های خصوصی و عکس های خانوادگی عده ای از اعضای جمعیت ال یاسین دست یافته و مدارک خصوصی افراد را به عنوان اهرم فشار و دستاویزی در جهت پیشبرد مقاصد جاعلانه و فریبکارانه خود قرار داده اند.

این در حالی است که وظیفه ی دستگاه های امنیتی کشورها، برقراری امنیت جامعه و حفاظت از حریم شخصی افراد می باشد اما متأسفانه دستگاه امنیتی ایران خود عامل تعرض به حیطه ی خصوصی و مخل آسایش شهروندان ایرانی محسوب می شود.

حامیان ایلیا گفت...

اخباری از اقدامات دوستان خارج از کشور


شنیده شده است که بعضی از دوستان خارج از کشور با کمک بعضی از اپوزوسیون ها میخواهند شکایاتی را در دادگاههای امریکا و اروپا بر علیه پانزده تن از مقامات حکومتی و امنیتی ایران، در مقابل طرح شاکی خصوصی دایره مذاهب وزارت اطلاعات طرح کنند.

Majzoob گفت...

اینجا چه خبر است ؟ ساده است ، دانه هایی در زمینی نامساعد کاشته شده ، زمینی فاسد و خراب جسم ،( ذهن و قلب ما ) نه آبی ، نه نور و گرمایی ، نه تغذیه ای ...اما باغبانی مهربان ، معلم الهی ، از راه می رسد. باغبان ، علف های هرز ، سنگ ها ، حشرات و کرم های مضر را از زمین جدا می کند ، به زمین آب می دهد ، نور می رساند ، خاک را تقویت می کند و به این ترتیب دانه شکوفا می شود ، بعد از جوانه زدن ، باغبان باز هم این نهال را پرورش می دهد و نگهداری می کند تا روزی که نهال کاملا بارور شود و به ثمر برسد ...

مجذوب خورشید (2) با فیلم ((باغبان)) به روز شد.
تقدیم به یاران وفادار ایلیا www.majzoobekhorshid.blogspot.com

ناشناس گفت...

-سه ، دو، یک،اکشن.

-بچه ها سلام
می دانم شب است.
می دانم که تاریک است.
می دانم که اینجا مامنی نیست.
می دانم که نور اینجا دگر معنی ندارد.
می...

-کات!تو چه می گویی؟قرار ما نبود ه است این.
قرار این بود از رنگ ولعاب ما بگویی.
قرار از توبه بود و از ندامت.
دوباره از سر و از نو بگیرید.

-تو می گویی، بگویم نادمم من!

-درست است تو همین باید بگویی.

-تو می گویی که من بیراه رفتم!

-آفرین "زندانی" خوبم.همین ها را بگو.
از خطا هایت، گنا هانت.
کمی هم شور باشد.پیاز داغش افزون کن.
تو آزادی اگر از خود بدی گویی.

-نمی گویم که اینک من پشیمانم.
نمی گویم که من با این اجانب کار کردم.
نمی گویم که کارم اشتباه بوده.
نبوده.
اگر مثله شوم، من اینها را نمی گویم.نمی گویم.

-تو نادانی!
تو گر حلاج هم باشی ،من از تو اعترافاتی تمیز وشسته می گیرم.
نمایش می دهم در پیش رویت، سخنهایی که تو هرگز نگفتی.
بفر ما ! این خطم، این هم نشانم.
من اهل سایبرم!نمی دانم دقیقا آن چه است!
آهان "چت روم"ش گویند.چیزی شبیه صد" اتواستاپ " در نصف خیابان .
"کامنت" هم هست.فحش مکتوب است.
ساتور سایبرم تیز است وبرا.
ولیکن آن مکان اصلی تخریب تو" سیمای ملی" است.
من آنجا "دار " دارم.
کار من سلاخی نور و صدا و روح تصویر است.
راستی! نمی خواهی تو فیلم اعترافت را ببینی؟
-نفله "پخش"ش کن!


"بچه ها سلام!
اینک من پشیمانم!
می دانم تمام کارهایم اشتباه بوده!
نادمم با این اجانب کار کردم!
می دانم که من بیراه رفتم!
تمام کار هایم اشتباه بوده!
من اینک نادمم!ناد...!"

-نفله!فدیش کن!
من اینها را به توباید بگویم؟
به آهنگی جگر سوز! به تصویر عراق وغزه فدیش کن!