۱۳۸۸ خرداد ۲۲, جمعه


احتمال حمله ماموران امنیتی به اعتصاب کنندگان در ساعات پایانی شب

59 ساعت از شروع اعتصاب غذای نمایندگان شورای عمومی جمعیت ال یاسین می گذرد. در طی ساعات گذشته ماموران امنیتی با بکارگیری انواع روش های تهدید و ارعاب و جنگ روانی، تلاش کردند به این اعتصاب خاتمه دهند. علاوه بر این آنان سعی دارند به مردم حاضر در مرقد امام القا کنند که اعتصاب کنندگان جمعی شیطان پرست هستند. در پاسخ به این ادعای دروغین که به شکل مداوم در رسانه های وابسته به دایره مذاهب وزارت اطلاعات نیز در حال تکرار است، حاضرین شعارهای «الله اکبر» و «لا اله الا الله» سر دادند.



طبق آخرین خبر دریافتی، اعتصاب کنندگان که در محاصره ماموران امنیتی و انتظامی قرار دارند، تهدید شده اند که همزمان با اذان مغرب امشب یا در ساعت 10 شب، با توسل به زور و اجبار از صحن حرم بیرون خواهند شد و از زنان و مردان میانسال خواسته شده که محل را هرچه سریعتر ترک نمایند.


در پی این تهدید، ماموران برای چندمین بار اقدام به فیلمبرداری از چهره افراد نموده اند که خانم های حاضر در جمع اعتصاب کنندگان، با تلاش در پوشاندن چهره های خود و ایجاد حائل میان فیلمبرداران وابسته به وزارت اطلاعات و آقایان این جمع، این اقدام مشکوک را خنثی نمودند.


لینک یوتیوب







هیچ نظری موجود نیست: