۱۳۸۸ خرداد ۲۳, شنبه

عدم توجه و رسیدگی مسؤولین نظام به وضعیت استاد ایلیا و اعتصاب کنندگان جمعیت ال یاسین

در پنجمین روز از اعتصاب غذای نمایندگان شورای عمومی ال یاسین، نه تنها هیچ گونه رسیدگی به مطالبات این جمعیت صورت نگرفته است بلکه به گفته شاهدان عینی فرد مسؤولی که خود را معرفی نکرده است قول مساعدت و امکان مذاکره با حجت الاسلام سید حسن خمینی را به اعتصاب کنندگان داده است. شنیده ها حاکی از آن است که این فرد مسئول، آقای انصاری، متولی مرقد امام خمینی است.
پس از قول فرد مذکور، نتیجه نه تنها منجر به رسیدگی به مطالبات اعتصاب کنندگان ال یاسین نشد بلکه همسر آقای پیمان فتاحی، خانم شباب حسامی تحت فشار ماموران امنیتی دایره مذاهب وزارت اطلاعات مجبور به حضور در مرقد امام و تلاش جهت منصرف کردن اعتصاب کنندگان ال یاسین شده است.
علاوه بر این مردم حاضر در مرقد اعلام کرده‌اند که محوطه بیرونی حرم در محاصره ماشین‌ها و مینی‌بوسهای نیروهای امنیتی است.این در حالی است که روحانی حاضر در مرقد اعلام کره است که نامه جمعیت ال یاسین به رهبر ایران ارسال شده و مطمئن باشید به دست ایشان رسیده است.
قابل ذکر است که تاکنون هیچ یک از نمایندگان دفتر رهبری، مسؤولین ارشد و سید حسن خمینی وارد مذاکره و گفتگو با سخنگوی اعتصاب کنندگان ال یاسین نشده اند. هم چنین وعده های داده شده به اعتصاب کنندگان عملی نشده است. ماموران امنیتی نیز در طی روزهای گدشته بارها تهدید کرده اند که اگر مسئولین نظام جهت مذاکره اعلام آمادگی کنند و در محل حاضر شوند به هیچ وجه اجازه ورود و مذاکره به آنها را نخواهیم داد.
منبع : یاسین تایمز

۱ نظر:

ناشناس گفت...

پیروزی از ان ماست


ال یاسین