۱۳۸۸ خرداد ۲۲, جمعه

یک پست خودمانی

دو شب قبل مطلبی از یکی از دوستان به ما رسید مبنی بر رویایی که دیده بود. در این رویا هشداری داده شده بود در این باره که "طرفداران آقای احمدی نژاد با تقلبی معادل 8 میلیون رای در انتخابات قصد برنده شدن دارند".

امروز در بررسی اخبار منتشره سایت گویا۱ به مطلب جالبی برخوردیم که عین همان را برایتان در اینجا درج می کنیم :

«هشدار! شرايط بحرانی در انتخابات دهم

مجموعه گزارش ها و خبرهای رسيده از ايران حکايت از شرايط بحرانی در اين مرحله از رقابت های انتخاباتی دوره دهم رياست جمهوری دارد. پس از بمب گذاری زاهدان، سخنان محمود احمدی نژاد در مناظره تلويزيونی با ميرحسين موسوی و گسترش درگيری های خيابانی ميان طرفداران احمدی نژاد و هواداران اصلاح طلبان، برخی از صاحب نظران داخل کشور صحبت از "کودتای احتمالی" می کنند. در همين زمينه سايت "خرداد نو"، از حاميان ميرحسين موسوی، اعلام کرد: "مسئولان دولتی مانع از برگزاری همايش حاميان ميرحسين موسوی در ۱۷ خردادماه جاری در استاديوم آزادی شدند." از سوی ديگر علی اکبر محتشمی پور، رئيس کميته صيانت از آراء ستاد ميرحسين موسوی هشدار داد: "گزارش‌های نگران‌کننده‌ای از جلسات خصوصی برخی افراد وابسته به کانديدايی شنيده می‌شود که آن ها می‌گويند ما هشت ميليون رای برای تضمين انتخاب قطعی کانديدای خود در همان مرحله اول نياز داريم." وی گفت: "طبق اطلاعاتی که از درون سيستم سازمان مخابرات داريم، در صدد هستند که در روز انتخابات سيستم اينترنتی را قطع کنند و تنها يک سيستم داخلی برای وزارت کشور و شورای نگهبان برقرار کنند... همچنين احتمال اختلال وسيع در شبکه تلفن همراه در روز انتخابات نيز وجود دارد...»

البته اینکه انتخابات آتی با چه درصدی از تقلب انجام شود موضوع این پست ما نیست و اینکه آیا طرفداران آقای احمدی نژاد موفق به این تقلب 8 میلیونی در انتخابات جاری بشوند یا نه حرف دیگری است گرچه که استدلال اقای محتمشی پور در این باره چنین است :

"با توجه به اينکه هم‌اکنون نزديک به ۱۴ هزار صندوق سيار در سراسر کشور وجود دارد چنانچه در هر صندوق ۵۰۰ رای به طور متوسط ريخته شود، خواسته اين افراد محقق خواهد شد. "

اما نکته جالب و مورد اشاره ما سایر هشدارها و البته بشارتهایی است که در رویای همین دوست مان به چشم می خورد. مواردی که به دلیل عدم اجازه از شخص ایشان امکان اشاره به جزییات آنها را نداریم اما در همین حد مجازیم بگوییم که موارد زیادی از جمله پیش بینی دشمنی های آقای سعید ص (مربوط به یکی از رویاهای سال 1386 یعنی دو سال قبل)، سرنوشت بهزاد.ن، ازبین رفتن یکی از بازجویان پرونده با اسم مستعار مجتبایی، اتفاقاتی که برای بعضی از مسئولین خواهد افتاد و اشاره به تاریخ یک واقعة بزرگ از جمله آنهاست.

آنچه که در این رویاهای پیش بینی کننده بشدت بارز است مصداق روشن همان "پرتاب سنگریزه ها و ریزش کوه" است که ردیابی وقایع نشان می دهد بسیاری از آنها تا کنون اتفاق افتاده اند و به حول و قوه الهی در آینده ای نه چندان دور شاهد بروزات بسیار شدیدتری از آن خواهیم بود.


فریادگران

15خرداد 1388- 5 ژوئن 2009

۱- http://news.gooya.com/politics/archives/2009/06/088597.php

هیچ نظری موجود نیست: