۱۳۸۸ تیر ۱, دوشنبه

بیانیه شماره دو جمعیت ال یاسین

بنام حقيقت و آزادي
بیانیه شماره دو جمعیت ال یاسین - سال 88

اخبار رسیده از بند 209 اوین حاکی از افزایش فشارها و شکنجه ها بر استاد ایلیا (پیمان فتاحی) برای واداشتن ایشان به همکاری کامل در ضبط فیلم اعترافات دروغین و دیکته شده توسط ماموران امنیتی است. بر اساس این اخبار پروژه فیلم اعترافات اجباری و مونتاژی بر علیه استاد ایلیا به مرحله نهایی خود رسیده و احتمال پخش رسانه ای آن به نسبت گذشته فزونی یافته است.

ما اعضای جمعیت ال یاسین ضمن محکوم کردن فشارها و شکنجه های شدیدی که در مدت بيش از 11 ماه انفرادی بر استاد ایلیا و برخی از شاگردان ایشان اعمال شده، چنین فیلم هایی را فاقد وجاهت قانونی و برخلاف نص صریح قوانین حقوقی مبنی بر عدم اعتبار اعترافات تحت فشار و شکنجه می دانیم .
واضح است که پخش چنین فیلم هایی مصداق روشن نشراکاذیب و اقدامی در جهت واژگون نمایی حقیقت و ایجاد جنگ روانی بر علیه جمعیت الیاسین و رهبر آن محسوب می شود.
چنین فیلم های اعترافات تلویزیونی ، سابقه روشنی در نزد اذهان عمومی دارد و بی اعتباری چنین جوسازی هایی از پیش بر همه معلوم است و واضح است هر رسانه ای که خود را مجرای این نشر اکاذیب نماید ارزش خود را تا حد یک بنگاه دروغ پردازی تنزل داده است.
ما اعضای جمعیت الیاسین ، در پاسخ به این اقدام ناجوانمردانه به افشاگری های خود در این باره شدت بخشیده و بیش از قبل به مقابله متناسب با این حیله خواهیم پرداخت.

سلام بر پيروان هدايت الهي
جمعی از نمایندگان ال یاسین
بيست و هفتم فروردين هزار و سيصد و هشتاد و هشت

هیچ نظری موجود نیست: