۱۳۸۸ خرداد ۲۲, جمعه

به نام آزادی

بیانیه سوم جمعیت ال یاسین در خصوص روزه مستمر در مرقد امام (ره)

«كسى خودشخصاً مرتكب ومباشر ظلم باشد وآنكس كه وى را در آن ظلم يارى داده وكسى به آن كارراضى باشد هر سه در آن ظلم‏شريكند.»

امام صادق (ع)

پس از گذشت دو روز از اعتصاب غذای نمایندگان جمعیت ال یاسین در مرقد امام در اعتراض به ظلمها و بی عدالتی های وارد شده و بی توجهی مسئولین مربوطه بدوینوسیله اعلام می گردد که مسئولیت هر گونه خطر جانی برای اعتصاب کنندگان جمعیت ال یاسین بر عهده مقامات ارشد نظام و تولیت مرقد می باشد. با وجود انکه این جمع 200 نفره در روزه مستمر به سر می برند و وضعیت جسمانی مناسبی ندارند به اشکال مختلف نیز تحت انواع فشار و تهدید قرار دارند.

از آنجا که این مسلمانان در کشور اسلامی برای طلب حق پایمال شده و عدالت دست به دامان رهبر انقلاب شده و به حرم مطهر پناه برده اند به دلیل ارفتار ضد انسانی ماموران امنیتی با اعتصاب کنندگان از جمله بستن آب به روی آنها و سرد کردن شدید محوطه برای از پای درآوردن این جمع وضعیت اعتصاب کنندگان به سمت شرایط بحرانی می رود و حال چند تن به شدت وخیم گزارش شده است، اعلام می گردد که عواقب هر پیامدی بر عهده مقامات ارشد است. همچنین هر گونه تهدید، فشار و تعرضی به متوسلین و پناه بردگان به حرم در مسئولیت کلیه مقامات ارشدی است که طی دو سال گذشته به شکلهای مختلف در جریان ظلمهای وارده به استاد ایلیا و جمعیت ال یاسین قرار گرفتند.

متاسفانه در کمال ناباوری شاهدیم که پس از دو روز حرکت مسالمت جویانه و تظلم خواهانه این جمعیت نه تنها پاسخ مناسبی دریافت نکرده بلکه در بایکوت رسانه ای قرار گرفته است و با سکوت پرابهام مقامات ارشد مواجه شده است.

شورای مرکزی جمعیت ال یاسین

20/3/88

هیچ نظری موجود نیست: