۱۳۸۸ خرداد ۲۲, جمعه

ضرب و شتم نیروهای امنیتی با اعتصاب کنندگان حرم امام خمینی در شب انتخابات

ضرب و شتم اعتصاب کنندگان جمعیت ال یاسین در حرم امام خمینی در شب انتخابات ریاست جمهوری ایران ماموران امنیتی وزارت اطلاعات دولت محمود احمدی نژاد در ساعات پایانی پیش از شروع انتخابات به بهانه اینکه حرم امام حوزه انتخاباتی است و شما باید به سرعت این مکان را ترک کنید با گروهی از اعتصاب کنندگان درگیر شده و پس از هتاکی، اقدام به ضرب و جرح شدید آنها نمودند. گزارش های رسیده از حرم امام حاکیست مردم نیز با دیدن صحنه های زد و خورد و فحاشی مامورین، وارد صحنه شده و با سر دادن شعارهای "الله اکبر"، "لا اله الا الله" اقدام به شکستن شیشه های مرقد امام نمودند و همراهی خود را با این حرکت اعتراض آمیز اعلام کردند.
پس از آن ماموران امنیتی با خاموش کردن چراغ ها و زدن گاز اشک آور اقدام به ایجاد تشنج و تهدید اعتصاب کنندگان نمودند و زایرین را از داخل حرم بیرون کرده و اعتصاب کنندگان را محاصره کردند. سایر اعتصاب کنندگان نیز با سردادن شعارهایی از جمله "خدا با من است" و "خدا، پشتیبان من است" با ماموران مقابله نمودند. ماموران امنیتی که لحظه به لحظه بر تعداد آنان افزوده می شد با خود باتوم و شوکر الکتریکی به همراه داشتند و صورت های خود را پوشانده بودند و حتی قبل از شروع زد و خورد، به اعتصاب کنندگان اعلام کرده بودند که برای دستگیری دسته جمعی آماده باشید. به شهادت شاهدان، مسئولین حرم امام پس از گذشت دو ساعت پر التهاب وارد مذاکره با نمایندگان حاضر در محل شده با دادن قول مساعد بیت امام برای حفظ امنیت اعتصاب کنندگان جو متشنج و امنیتی حاکم بر فضای حرم را آرام نموده و به تدریج ماموران امنیتی و لباس شخصی هایی که صورت خود را پوشانده بودند محل را ترک نمودند.
به زودی فیلمهای تهیه شده از حادثه، انتشار عمومی خواهد یافت.

۲ نظر:

مچ گیر به کهنه وارد گفت...

حالا دیگه موقع رو کردن اون چیزیه که قولشو بهت دادم...

همه ال یاسینی های عزیز رو دعوت می کنم بیایید توی وبلاگ من و همه با هم به ابا بخندیم!!!

منافقینی هم که دارند توی اداره اضافه کاری(وبلاگ نویسی) می کنند، برای اینکه آمار وبلاگ من رو بالا نبرند، از سر میز کارشون توی اداره ادیان بلند شوند و بیایند از روی کامپیوتر مربوط به کهنه بازجو مطلب رو بخونند!!!!

ناشناس گفت...

زنده باد استاد ايليا. زنده باد جمعيت آل ياسين.