۱۳۸۸ تیر ۲۰, شنبه

بیانیه

بیانیه شماره سه جمعیت ال یاسین - سال 88


بنام حقيقت و آزادي

يكسال از زنداني انفرادي استاد ايليا ميگذرد و اكنون كار طالبان مذهبي ايران (سران پشت پرده دايره مذاهب وزارت اطلاعات) به جايي رسيده كه موج خشونتي كه پيش از اين فعالان حقوق بشر؛ دانشجويان و اقليتهاي مذهبي و جمعيتهاي معنوي از جمله جمعيت الياسين با آن روبرو بودند به همه مردم ايران تعميم يافته است.

موج افشاگري درباره اعتراف گيري و تواب سازي كه مدتها توسط الياسين در وبلاگها و رسانه ها و سايتها فرياد زده ميشد امروز موضوع مورد توجه همه مردم دنيا و غالب رهبران جهان است.

ما اعضاي جمعيت ال ياسين اين بيداري فرخنده و فراگير كه قطعا و بدون شك از بركات الهي در اين زمان است را به همه ملت ايران تبريك گفته و اميدواريم موج آزاديخواهي فراگيري كه در ايران برپا شده تا رسيدن به حقوق آزاديخواهانه ملت ايران امتداد يابد.

با شكست دايره مذاهب در همه جبهه ها، آنها به روش قديمي خودشان درباره تخريب رسانه اي استاد ايليا متمركز شده اند و يكي ديگر از حلقه هاي زنجيره تخريب و ترور شخصيت استاد ايليا توسط روزنامه كيهان كه تريبون معلوم الحال دايره مذاهب و سران طالبان صفت آن است به اجرا درآمد.

اين توطئه كه بوضوح در راستاي سناريوي پوسيده تواب سازي استاد ايليا و شاگردان اوست و به نظر ما درآمدي بر شروع موج جديد تخريب رسانه اي استاد ايليا خواهد بود فاقد هر گونه وجاهت دانسته و تمام اعترافات احتمالي استاد و يا شاگردانشان را فاقد اعتبار میدانیم و محكوم ميكنيم.

دايره مذاهب وزارت اطلاعات اين را بداند كه با امتداد اين جريان قطعا بازخوردهاي متناسب و روشنگر هر چه بيشتري را از اعضاي جمعيت الياسين و ديگر دوستداران استاد در تمامي اطراف جهان شاهد خواهد بود.

ما ضمن محكوم كردن اين اقدامات غيرقانوني و غيرشرعي، اعلام ميكنيم که ما عهد بسته ایم در صورت پخش رسانه اي هر گونه اعترافاتي از استاد ايليا، حتي در صورت آزادي استاد ايليا از زندان با شدت بيشتري به روشنگري ها و مبارزه بي خشونت خود عليه دايره مذاهب كه اصلي ترين عضو پيكر طالبان مذهبي ايران است ادامه خواهيم داد


سلام بر پیروان هدایت الهی

جمعي از نمايندگان جمعيت ال‌ياسين

نوزدهم تيرماه هزار وسيصد و هشتاد و هشت

۳ نظر:

اتاق فکر گفت...

اطلاعیه انجمن حرفه ای متفکران و محققان - شعبه ایالات متحده آمریکا

ناشناس گفت...

او خبر دارد ...
ايليا «ميم» ؛ آينده پژوهي و پيش بيني آينده

در آموزه‌هاي «تفكر متعالي» که بنیانگذار آن معلم بزرگ تفکر، استاد ایلیا «میم» است در مورد پيش‌بيني آينده، الگو شناسي وقايع و روش‌هاي آينده شناسي با بهره گیری از تفكر تحليلي و نشانه‌شناسي فرازهایی مطرح شده است[1]. با آنکه قدمت موضوع پیش بینی آینده عمری به اندازه تاریخ بشر دارد اما همچنان بين دانشمندان علوم جدید تردیدهایی در مورد این دانش به چشم می خورد و اغلب، پيش‌بيني دقيق آينده را غيرعلمي و يا نامتعارف مي‌دانند. شيوه‌هاي پیش بینی آینده استفاده از علم نجوم، شهود، رویابینی و بعضی روشهای علوم باطنی بوده اند اما امروزه برخی شیوه های مبتنی بر تحلیل‌، تفکر و علم جدید هم در این عرصه جای خود را باز کرده اند، گرچه هنوز چندان فراگیر نیستند.[2]
...
گزیده ای از گزارش های مستند در اراتباط با پیش بینی زلزله ها

اذا زلزلت الارض

شب قبل از زلزله بزرگ و فاجعه وحشت‏انگیز بم که به کشته شدن بیش از سی هزار نفر از مردم و زخمی و آواره و بی‏خانمان شدن دهها هزار نفر منجر شد و شهر تاریخی بم را به کلی ویران کرد، او طی ملاقاتی که حاضران آن حدود دویست نفر بودند، به چند نکته اشاره کرد که در ارتباط با موضوع زلزله بود. از جمله: «خداوندی که در یک لحظه هزاران نفر را نابود کرده است [اشاره به وقایعی از زمانهای کهن] همان خداوندیست که بی‏نهایت بخشنده و مهربان است. این همان خدایی است که تمام یک قوم را در یک آن نابود کرده است...
ادامه مطالب را در آدرس زیر بخوانید

http://ayandepazhoohi.blogspot.com/

مدافعان استاد ایلیا گفت...

چگونه « کیهان» حقیقت را وارونه نشان می دهد؟

به جای جوابیه نامه وارده در ستون «نیمه پنهان» - مورخ 14 تیر 88



کلامی با برادر حسین "شریعتنداری"!

طی دوسال گذشته و در ولوله جهاد اکبرِ! مافیای رسانه های امنیتی ایران در تخریب و آبروبری از استاد ایلیا و جمعیت ال یاسین خبری از شما نبود؟ پشت جبهه مشغول خدمت بودید یا در ستاد فرماندهی مستقر در 209 عرق می ریختید؟ به هر حال ما به نمایندگی آمدیم تا حالی بپرسیم و اگر هم فرصتی شد مقداری بگیریم.!

http://modafeaneiliya.blogfa.com