۱۳۸۸ تیر ۱۹, جمعه

نامه سرگشاده حافظان ایلیا. میم - بهار 88


بسم الله الواحد القهار

آقاي مصباح يزدي

مدتها از خود سئوال مي كرديم كه سركردگان پنهان دايره مذاهب، اين نهاد خودسر امنيتي كه مسئول برخورد با استاد ايليا (پيمان فتاحي) و جمعيت ال ياسين است چه كساني هستند. مدت زيادي نگذشت كه از گوشه و كنار اخباري از دخالت هاي پشت پرده شما درباره پرونده استاد ايليا شنيديم اما به دليل اينكه از استاد خود آموخته ايم كه زود قضاوت نكنيم، حتي آنها را اعلام نكرديم. اما هر قدر از برخوردهاي غيرانساني با استاد ايليا مي گذشت مصداقها و نكاتي كه افشاكننده نام شما در پس پرده اين پرونده و ديگر پرونده هاي امنيتي دايره مذاهب و طالبان مذهبي ايران بيشتر و قويتر شد. امروز ديگر درباره اينكه شما يكي از سركردگان پشت پرده دايره مذاهب و مسئول بسياري از حركت هاي ضدبشري كه تاكنون در ايران انجام شده هستيد، شكي باقي نمانده و دخالت شما در اين پرونده از چند طريق اثبات شده است.

اين هم برايمان خيلي عجيب بود كه شما كه ظاهراً مرد علم و دانش و دين هستيد(!) دستتان در امور كثيفي مانند شكنجه‌ها، اعدامهاي خاموش، ترورها، محكوميت‌هاي غيرعادلانه، دروغ پراكني‌ها و شايعه‌سازيها و جعل اخبار و... ديده مي شود. اما بعد فهميديم كه پنهان ماندن خود و جلو انداختن ديگران را مدتهاست كه بعنوان استراتژي‌تان انتخاب كرده ايد. از اين گذشته چه ضرورتي دارد كه خودتان را جلو بيندازيد در حالي كه مريد دست بوس شما آقاي احمدي نژاد و ديگر همكارانتان مانند جناب قاضي مرتضوي نظرات شما را اجرا مي كنند.

گزافه نيست اگر بگويم نظرات شما كه از طريق افرادي مانند مريد دست بوس شما دكتر احمدي نژاد بر اين كشور تحميل مي شود آبروي جمهوري اسلامي ايران را در جهان برده و به راستي هيچ طرح براندازي نمي توانست براي سرنگون كردن جمهوري اسلامي اينقدر موثر باشد.

امروز ديگر افشا نكردن نام و هويت شما هيچ توجيهي ندارد و چه بسا خيانت به حقيقت و اسلام و ايران باشد. زمان افشاي شما فرارسيده و تمامي مردم ايران بايد شما را بشناسند و با چهره واقعي شما كه آن را در پشت عنوان «آيت ا...» پنهان كرده ايد آشنا شوند.

شما دشمني را با استاد ايليا و جمعيت الياسين به آخرين حد خود رسانده ايد، مي دانيم كه دستور شكنجه هاي استاد ايليا را شما به آقاي احمدي نژاد داده ايد و او هم برادر خود را بر نظارت بر اين شكنجه ها گمارده است. هر گونه ظلم و تعدي و حيله و نيرنگ در چنته داشتيد براي خاموش كردن صداي استاد ايليا و شاگردان او بكار برديد اما به لطف خدايي كه با ماست تاكنون در برابر هر ضربه اي كه زده ايد واكنشي مناسب و درخور را به شما و ايادي شما در دايره مذاهب نشان داده ايم.

آقاي مصباح يزدي،

با اينكه دست شما بوضوح در اين پرونده ديده مي شود، اما اين نخستين باريست كه از شما مستقيماً نام مي بريم.

اين را هم بدانيد كه اين روش ماست كه تا هشدار ندهيم حجت را تمام شده در نظر نمي گيريم و دست به اقدام نمي زنيم. بنابراين اين را يك هشدار بدانيد.

بدانيد كه روش ما در دفاع از استاد ايليا روش آينه‌اي و انعكاسي است و هر ضربه اي را با ضربه اي شديدتر از همان نوع پاسخ مي دهيم.

پس خدا نكند كه شاهد پخش عكس يا فيلم مونتاژي از ايليا باشيم.

خدا نكند كه شاهد تمسخر يا تحقير او در رسانه ها باشيم.

خدا نكند كه ببينيم از ايشان چهره اي نامناسب ترسيم شده.

خدا نكند كه شاهد توهين به ايشان باشيم.

خدا نكند...

عاقل را اشارتي كافيست

حافظان ايليا «ميم»- بهار 88

۲ نظر:

anti cypto jew گفت...

این فیلم نشان دهنده روابط پنهان محسنی اژه ای؛وزیر اطلاعات احمدی نژاد و شعبده باز کلاش و دکتر قلابی علی اکبری در انرژی درمانی است. حتماً ببینید...
http://www.youtube.com/watch?v=LpEfzBS1Ato

see it...beleive it

Hafezane Iliya گفت...

بسم الله الواحد القهار

"جان در مقابل جان، چشم در برابر چشم و دندان در برابر دندان... " (مائدة45)

ما به عنوان حافظان ایلیا اعلام می کنیم با الگوگیری از روش خداوند قهار در دفاع از ایلیا که روح و رهبر ماست، روش آینه ای (انعکاسی) را برگزیده و قصد کرده ایم هر کس با او کاری کند همان کار را بسیار شدیدتر با او میکنیم، همانطور که طی این مدت نیز بارها آینه اعمال دایره مذاهب را در مقابل او و جهان قرار دادیم. در برابر یک وبلاگ تخریبی دایره مذاهب، چند هزار وبلاگ و سایت و پایگاه اینترنتی راه اندازی و فعال سازی شد و در پاسخ به چند متن تخریبی و مقاله کذب، بیش از صد هزار صفحه کتاب و مقاله نوشته و منتشر شد. در مقابل سخنرانی ها و میزگردهای تخریبی، ده ها حلقه فیلم و صدها ساعت برنامه تهیه شد که در حال انتشار است و پس از اجرای پروژه تطمیع و تواب سازی تعدادی کمتر از انگشتان دست، هزاران نفر با تعالیم آشنا و جذب روند حرکتی یاسین شدند و...

« پس هر کس بر شما تعدی کرد، همان گونه که بر شما تعدی کرده، بر او تعدی کنید .» (بقره: 194)

www.hafezaneiliya.blogfa.com