۱۳۸۸ تیر ۱۶, سه‌شنبه

بيانيه كمپين حمايت از زندانيان سياسي و عقيدتي در خصوص اخبار اخير مربوط به اعتراف‌گيري‌ها







تا مدتي پيش از دهمين انتخابات رياست جمهوري، هراز گاهي در صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران شاهد آن بوديم كه فرد يا افرادي به انواع اتهامات از جمله بمب‌گذاري، اقدام عليه امنيت ملي، جاسوسي، انحراف مردم از دين و مذهب و ساير ادعاهاي مرسوم و مشخص، اعتراف و اظهار ندامت مي‌كردند.

پس از دستگيري آقايان پيمان فتاحي و آيت الله بروجردي شاهد برنامه‌ريزي براي مبارزه با اين افراد از جمله انتشار ويژه‌نامه "كژراهه" و ساخت برنامه‌هاي تلويزيوني متعدد مانند برنامه "اين شبها" با عنوان مدعيان دروغين معنويت و پخش برخي فيلم‌هاي اعتراف يا فيلم‌هاي ربوده شده از شاگردان و هواداران اين دو تن و ساير دگرانديشان بوديم. از طرف ديگر، از سايت‌ها و منابع خبري داخل و خارج كشور و در ارتباط با طرفداران اين انديشمندان با خبر شديم كه اين افراد و خانواده‌هاي آنها و حتي كودكان خردسالشان تحت فشار شديد نيروهاي امنيتي قرار دارند و ساده‌ترين حقوق شهروندي آنها هم ضايع مي‌شود.

اكنون كه وضعيت سياست داخلي كشور نيز به هم‌ريخته و مشوش است و منتقدان زيادي در كشور به دليل نارضايتي از اعلام نتايج آراي رياست جمهوري سربلند كرده‌اند، تعداد بيشماري از فعالان سياسي و بزرگان ادبيات سياسي همچون مصطفي تاج‌زاده و محمد قوچاني، احمد زيدآبادي، ژيلا بني‌يعقوب، محمدعلي ابطحي،و حتي برخي هنرمندان سينما و تاتر و تلويزون مانند رضا عطاران، مهتاب نصيرپور، هماروستا و ... بازداشت و زنداني هستند و خبر پخش زودهنگام فيلم اعترافات تلويزيوني آنها به گوش مي‌رسد، به نظر مي‌رسد اين اقدام و تمام اقدامات مشابه انجام شده توسط وزارت اطلاعات و همكارانشان در صدا و سيما يك سناريوي تكراري و ثابت براي بي‌آبرو و بي‌اعتبار كردن مخالفان، منتقدان و دگرانديشان كشور است.

گمان نمي‌رود چنانچه حتي فقط از بزرگان اين منتقدان و دگرانديشان فيلمي پخش شود (نه از همه آنها)، مردم ديگر به آن توجه و اعتمادي داشته باشند.

كمپين حمايت از زندانيان سياسي و عقيدتي چنين اقدامي را مغاير با شعائر اسلامي و انساني و برابر با تشويش اذهان عمومي مي‌داند؛ لذا اين پويش خواستار توقف اين اقدام نادرست از طرف مسوولين محترم نظام است. از نظر اعضاي اين پويش، لغو اين اعتراف‌گيري‌ها به سود خود نظام است و همچنين مايه حفظ حرمت انساني و حقوق اوليه بشري است.

كمپين (پويش) حمايت از زندانيان سياسي و عقيدتي

۱ نظر:

شاگرد استاد مصباح گفت...

نغوذ بالله من الشیطان رجیم!!

س: آقای مصباح آیا ولایت مطلقه فقیه (نغوذبالله) خداوند مطلق هستند؟
ج: البته که چون ایشان سمت نایب امام زمان (عج) را زیاد شایسته مقام مافقه ، اعدل، اعلم و اتقی خودشان نمی دانستند، لذا از این سمت استعفا داده و در جواب شما که جزیی از مردم قاصر هستید (همان خس و خاشاک) می فربمایم : بله ایشان همانی هستند که شما گفتید و موضع مردم عادی ما در قبال ولایت مطلقه، باید اطاعت مطلقه باشد و تفکر و سئوال در مورد عملکرد ایشان از وساوس شیطان است که باید به خداوند متعال پناه برد.!!!؟؟؟

منبع: کیهان
نویسنده : شریعت نداری
و با تشکر از : حضرت عظما القدوس Master Mesbah Yazdi با مشارکت حضرت عظماتر القدوس Grand Master Mahdavi Kani