۱۳۸۸ تیر ۱۹, جمعه

نامه سرگشاده حافظان ایلیا - بهار 88

بسم الله الواحد القهار

جان در مقابل جان، چشم در برابر چشم و دندان در برابر دندان... [1]

ما به عنوان حافظان ایلیا اعلام می کنیم با الگوگیری از روش خداوند قهار در دفاع از ایلیا که روح و رهبر ماست، روش آینه ای (انعکاسی) را برگزیده و قصد کرده ایم هر کس با او کاری کند همان کار را بسیار شدیدتر با او میکنیم، همانطور که طی این مدت نیز بارها آینه اعمال دایره مذاهب را در مقابل او و جهان قرار دادیم. در برابر یک وبلاگ تخریبی دایره مذاهب، چند هزار وبلاگ و سایت و پایگاه اینترنتی راه اندازی و فعال سازی شد و در پاسخ به چند متن تخریبی و مقاله کذب، بیش از صد هزار صفحه کتاب و مقاله نوشته و منتشر شد. در مقابل سخنرانی ها و میزگردهای تخریبی، ده ها حلقه فیلم و صدها ساعت برنامه تهیه شد که در حال انتشار است و پس از اجرای پروژه تطمیع و تواب سازی تعدادی کمتر از انگشتان دست، هزاران نفر با تعالیم آشنا و جذب روند حرکتی یاسین شدند و...

« پس هر کس بر شما تعدی کرد، همان گونه که بر شما تعدی کرده، بر او تعدی کنید [2]

در هنر مبارزه متعالی،‌ روش های متعددی برای مبارزه كردن وجود دارد. «روش مبارزه آینه ای»[3]، یكی از كاربردی ترین روش ها در برخورد با تهاجمات ظالمانه نیروی مهاجم به شمار می آید. «در روش مبارزه با استراتژی آینه ای یا انعکاسی، مبارز همان کاری را با دشمن می کند که دشمن در حال انجام است، او ظاهر و باطن رفتارهای دشمن را فهم می کند و همان فهم را بر علیه او بکار می بندد.»[4]

بر اساس روش مبارزه آینه ای «اگر دشمن او را محکوم کرد او هم دشمن را محکوم می کند اما چون فقط یک آینه نیست بلکه آینه ای زنده و هوشمند است پس از بهترین و موثرترین روش ها استفاده می کند. اگر دشمن او را مسخره کرد او هم دشمن را مسخره می کند. اگر خواست بی اعتبارش کند او هم از همه راه های ممکن برای بی اعتبار کردن دشمن اش استفاده می کند. اگر دشمن تلاش کند که آبروی او را بریزد او به واکنش عادلانه بی آبرو ساختن دشمن می پردازد.»

از دیدگاه هنر مبارزه متعالی « وقتی به مقدسات او توهین شد، بزرگان اش مورد تهاجم قرار گرفتند، وقتی با او مخفیانه برخورد شد، هنگامی که دوستان و حامیان اش مورد تهدید قرار گرفتند، وقتی دشمن با دشمن او هم پیمان شد، آنگاهی که دشمن قواعد را زیر پا گذاشت، وقتی به خشونت متوسل شد، یا دیوانگی کرد، او هم تصویر حرکت دشمن را برایش به نمایش می گذارد و با دشمن همان می کند که دشمن در حال انجام با اوست. منتهی بعد از حداکثر برنامه ریزی و تدبیر. او با اوج هوشمندی و دور اندیشی اما بدون ترس عمل می کند. کاری می کند که دشمن هر چه کند با خودش کرده باشد.»

و اگر این روند تخریب و تهاجم ادامه یابد ما نیز در برابر هر حمله تدابیر خود را پیاده می کنیم و هر تهاجم را در صدها آینه منعکس می کنیم همانطور که پیش از این کرده ایم ...[5]

اگر از استاد و شاگردان دربندش فیلم اعتراف تهیه و منتشر شود...

درخواست از غول های جهانی فیلم سازی برای ساخت فیلمهای سینمایی و برنامه های مستند در ارتباط با موضوع مونتاژ، اعترافات اجباری و فیلمهای سیاه امنیتی در مقابل فیلم های مونتازی که شنیده ایم از استاد و شاگردان تهیه شده از اولیه ترین اقدامات ماست. رایزنی جدی با مستندسازان، تهیه کنندگان و مدیران کمپانی های فیلم سازی که پیش از این آغاز شده به محض محرز شدن خبر تهیه و انتشار این مستندات جعلی به طور موازی تا عقد قرار داد رسمی نهایی می شود همانطور که پس از سریالهای تخریبی این برنامه تا چند فاز به اجرا در آمد و پیش رفت.

صدها قطعه فیلم از مونتاژ فنی- محتوایی فیلمها و تصاویر ده تا پانزده تن از مسئولان امنیتی و مذهبی که بعد از انتشار شایعه مونتاژکاریهای دایره مذاهب تهیه شده به تدریج یا ناگهان در سطح وسیع منتشر می شود. طی ماههای گذشته نیز در پاسخ به اقدامات مشابه دایره مذاهب، برخی از این مستندات با روش چند لایه منتشر شده یا در دسترس برخی از هسته های اپوزیسیون قرار گرفته است.

و در صورت ضرورت فیلمهای چند تن از مقامات عالی نظام که ارتباط این افراد با یک باند فساد را افشا می کند برای پخش در اختیار اصلی ترین رسانه های جهان قرار خواهد گرفت. تصور کنید اگر مردم ایران و رهبران جهان ببینند که آقای .... چه سر و سری با باند.... داشته و یا در رابطه با همکاری نماینده .... در .... چه مستنداتی موجود است در این شرایط بحرانی چه رخ خواهد داد؟ مطلعان از این مدارک معتقدند هر کدام از این مستندات می تواند سونامی هایی شدید در عرصه داخلی و بین المللی پدید آورد که «کردان گیت» در برابر آن موجی با ارتفاعی چند متر محسوب شود.

انکار او و انکار حقایقی که غیرقابل انکارند با انکار آنچه به ما آموخته و تعلیم داده، با انکار قرآن و انکار تعالیمی چون برتر بودن آیین اسلام و وفاداری به نظام پاسخ خواهد گرفت چرا که او به ما این مرام و مسلک را آموخت و اگر او خود را محکوم و انکار کند ما در جهان نظامی را که او را وادار به انکار و محکومیت کرده، منکر خواهیم شد و محکوم خواهیم کرد.

...

اگر دادگاهی فرمایشی و قرون وسطایی تشکیل شود...

ما نیز از چند کانال موازی شکایت خود را به دادگاههای بین المللی در اورپا و امریکا خواهیم برد و برنامه شکایت از ده تا پانزده تن از رهبران مذهبی و مقامات حکومتی و امنیتی در این دادگاهها را تا رسیدن به نتیجه قاطع ادامه خواهیم داد.

یک بررسی ساده هم نشان می دهند که امروز هیچ سازمان حقوق بشری نیست که از موضوع ال یاسین و جزئیات اقدامات وحشیانة دایره مذاهب بی اطلاع مانده باشد. شاهد آنکه، معتبرترین و موثرترین سازمانهای بین المللی در گزارشها و اطلاعیه هایشان عملکرد این نهاد را بارها محکوم کرده اند. ما در ادامه ارتباطاتمان با این مراجع کاری می کنیم که عاملان و سران تصمیم گیرنده این تهاجمات را در دادگاههای جنایات جنگی محکوم کنند و همچون رئیس جمهور سودان قرار تعقیب برایشان صادر شود.

و پرونده سازی برای او با افشای پرونده های مالی، سیاسی و اخلاقی مقامات عالی نظام در جهان منعکس می شود. پرونده هایی که دیدیم تنها اشاره پالیزدارها به بخش کوچکی از آنها چه پیامدهایی به دنبال خود داشت.

اگر ترور فرهنگی و عقیدتی او ادامه یابد...

مستندات تهیه شده در حوزه تخریب ایدئولژی و عقاید جاهلانه طالبانیسم شیعه در سطح وسیع منتشر می شود و آنگاه جهانیان در می یابند که مسلمانی چیست و چه کسی مسلمان نیست. همین امروز هم کار نقد کوبنده و محکم کتب کلیدی در حوزه عقیدتی توسط چند گروه موازی به شدت در حال انجام است.

تحریف و تقلیب کلام و تفکرات استاد با افشای تحریفات و بدعتهای ناشی از دیدگاهها و سلایق شخصی برخی رهبران مذهبی که در قالب دهها مصاحبه، فیلم، میزگرد، مناظره و کتاب و مقاله طراحی شده است پاسخی چند وجهی خواهد گرفت.

شیطان و شیاد و جعال و مدعی خدایی به شکل مستند و مستدل و قابل پذیرش به شخصیتهای مورد احترام دایره مذاهب منتسب می شود تا برنامه اتهام و لقب سازی در برابر اتهام و لقب به شکل هر چه کامل تر به اجرا در آید.

چهره افراد مورداحترام دایره را همانطور که شایسته آنان است تخریب می کنیم و این تنها یک ضربه در برابر تخریب تصاویر استاد خواهد بود. تجربه نشان داده رسانه های بسیاری در جهان از این محصولات استقبال کرده اند و خود به خود در روال انتشار وسیع قرار داده اند.

اگر تخریب رسانه ای متوقف نشود...

بر اساس این اصل در مبارزه آینه ای که اگر زمانی دشمن یك دروغ و تنها یك دروغ درباره تو یا حامیان تو می گوید، بر اساس روش آینه ای تو صدها دروغ دشمن را بر ملا می كنی و حیثیت و اعتبار او را از میان می بری، کتاب های تکان دهنده ای که درباره روزنامه های تخریبگر همانند کیهان و جمهوری اسلامی تهیه شده در دسترس جهان قرار می گیرد و در برنامه کتاب افشاگر در برابر مقاله تخریبی و فیلم سازی در برابر کتاب سازی و پخش برنامه های ماهواره ای و تعامل با شرکتهای فیلم و برنامه سازی در برابر برنامه های صدا و سیما و ... طی فازهای موازی یا متوالی ادامه یافته و شدت می گیرد. ناگفته پیداست که افشای دروغها و ماهیت تحریفگر رسانه های وابسته به ارگانهای ارشد نظام خواه ناخواه به اعتبار و حیثیت آنان لطمه های جدی وارد می کند.

و اگر....

و خداوند حافظ تسلیم شدگان است

حافظان ایلیا – بهار 88



[1] (مائدة45): «و در [تورات] بر آنان مقرر كردیم كه جان در مقابل جان و چشم در برابر چشم و بینى در برابر بینى و گوش در برابر گوش و دندان در برابر دندان مى‏باشد و زخمها [نیز به همان ترتیب] قصاصى دارند و هر كه از آن [قصاص]درگذرد پس آن كفاره [گناهان] او خواهد بود و كسانى كه به موجب آنچه خدا نازل كرده داورى نكرده‏اند آنان خود ستمگرانند»

[2] (بقره: 194) : بر مبنای قانون قصاص، مجازات متجاوز همانند تجاوز و تعدی آن، صورت می گیرد. کسی که قتل می کند، محکوم به اعدام می شود. اگر دزدی کند، دست او را قطع می کنند تا امكان دزدی از او ساقط شود. حتی در قرآن نیز دیده می شود که قانون قصاص تنها محدود به چنین اموری نیست. بلکه حتی مواردی چون حرمت شكنی شامل قصاص می شود. «این ماه حرام در برابر آن ماه حرام است، و [هتک] حرمتها قصاص دارد. پس هر کس بر شما تعدی کرد، همان گونه که بر شما تعدی کرده، بر او تعدی کنید و از خدا پروا بدارید و بدانید که خدا با تقواپیشگان است.»

[3] برخورد آینه ای (بر اساس قرینه یابی تهاجمات)، روش خداوند است روشی كه بارها و بارها در كلام خود آن را یادآور شده است. آنجا كه خداوند به موسی (ع) فرمود: «و اگر مردم‌ جنگ‌ کنند، و اذیتی‌ دیگر حاصل‌ شود، آنگاه‌ جان‌ به‌ عوض‌ جان‌ بده‌، و چشم‌ به‌ عوض‌ چشم‌، و دندان‌ به‌ عوض‌ دندان‌، و دست‌ به‌ عوض‌ دست‌، و پا به‌ عوض‌ پا، و داغ‌ به‌ عوض‌ داغ‌، و زخم‌ به‌ عوض‌ زخم‌، ...» خداوند در قرآن نیز قانون قصاص را در دین اسلام به عنوان كاملترین آیین مبارزه، بنا نهاد.

[4] برگرفته از درس های هنر مبارزه متعالی- ایلیا.میم

[5] پیش از این جمعی از حافظان ایلیا در نامه ای خطاب به سران دایره مذاهب به بعضی اقدامات و برنامه هایشان اشاره کرده اند.

۲ نظر:

ahmad گفت...

سخنگوی جمعیت ال یاسین درخارج از کشور در مصاحبه ای با رادیو آزادگان،پخش احتمالی فیلمهای اعتراف از استاد ایلیا(آقای پیمان فتاحی) و دیگر اعضای جمعیت را در صدا و سیمای ایران را فاقد وجاهت قانونی اعلام کرد

در این مصاحبه که در تاریخ هجدهم تیرماه ۱۳۸۸(نهم جولای ۲۰۰۹ )از رادیو آزادگان پخش شد، سخنگوی جمعیت ال یاسین در خارج از کشور؛ یلدا نورشاهی با تاکید روی اصل سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی هر نوع اعتراف احتمالی از طرف آقای پیمان فتاحی -که به همین منظور از خرداد ماه سال ۱۳۸۶ تحت شکنجه های شدید روانی و جسمی بوده و مستندات آن نیزموجود است- را فاقد وجاهت قانونی اعلام کرده و وادارکنندگان به این نوع واکنشها را مستحق مجازات خواند.

http://www.hamiyaneiliya.blogfa.com

ناشناس گفت...

بچه ها گفتگوی خانم کی نژاد با سایت آزادگی رو شنیدید ؟

توی این لینک دیدمش
www.azadegy.de