۱۳۹۰ مرداد ۲۹, شنبه

دعای برکت

«هوالحي»

بسم الله الرّحمن الرّحيم، يا حيّ و يا قيّوم، يا حيّ و يا قيّوم. يا حيّ و يا قيّوم.
الهي اي كه با مني تسليم و خدمتگزارم و روز و شب تو را مي‌خوانم.
 الهي با آنكه تو را نمي‌شناسم اما به تو عشق مي‌ورزم
و با تمام وجودم دوستت دارم زيرا تو خداي دوست‌داشتني مني. تو خوبتريني. تو آن يگانه معشوقي.
و من با همة زندگي‌ام تو را مي‌پرستم و عاشق تو هستم.
الهي تو همة زندگي مني. تو يگانه معبود مني. تو همة عشق مني. تسليم تو هستم و تو را مي‌پرستم.
الهي من صداي تو را نمي‌شنوم اما گوشهايم نام تو را در هر صدايي مي‌جويند
و دهانم در روز و شب نام تو را مي‌خواند.
الهي اي شاه من. سرور من. مولاي من. اين منم، گداي تو. اين منم محتاج تو.
اين منم سرباز وفادار تو. الهي تسليم و خدمتگزار توام مرا به حضورت بپذير.
اي پرودگار بخشنده و آسماني‌ام دوستت دارم. نيازهايم را بر من ببخش.
و بزرگترين نياز من حضور تو است. گناهانم را ببخش و مرا تطهير كن كه بزرگترين گناه من فراموشي تو است.
آه الهي. آهِ دل مرا بشنو و بسوي من آ. به من باز گرد زيرا چه بسيار مشتاق بازگشت توام.
به من بازگرد فدايت شوم. جان مرا از حضورت لبريز كن.
بگذار دلبستگي‌ها و خواسته‌هايم را در تو بسوزانم و قرباني كنم.
بگذار خود را در تو قرباني كنم. سرورم فدايت شوم بگذار هر لحظه در تو بميرم
و هر بار از حضور تو زنده شوم. عشق خود را بر من بريز
و تنهايي مرا با حضور خود پر كن و بگذار در تو نفس بكشم اي نفس‌هاي من.
الهي الهي الهي اي كه با مني و من بي‌توام.
اي يار من كه تو را از ياد برده‌ام، اي معشوقي كه تو را گم كرده‌ام.
بگذار تو را بيابم اي عزيزترينم اي محبوب من.
بگذار حضورت را تجربه كنم و در عشق‌ات بميرم. اين زندگي جاودانة من است.

آمين يا رب‌العالمين

دعاي بركت به همراه چند دعاي ديگر، در شب 23 رمضان (از شبهاي احياء) در محل فياض‌بخش توسط حضرت استاد ايليا «ميم» (رام‌الله) سروده شد. استخراج متن كامل اين دعا از (دنبالة) كتاب جريان هدايت الهي صورت گرفته است.

هیچ نظری موجود نیست: